Fika!

I Japan är det inte svårt att hitta ett mysigt fika ställe, däremot är det svåra att välja vilket man ska gå på! Det blev en hel del fikapauser för oss och det behövdes för att samla krafter. Tror vi fikade iallafall minst 1 gång om dagen och eftersom det var så varmt så behövde man fylla på vätska ständigt och äta  en bulle eller två! Starbucks är absolut mitt favorit cafe (suprise suprise!!) så i förstahand valde vi att gå dit och det blev många frappuccino med min favoritsmak, caramel! När det inte låg ett Starbucks i närheten hade vi inget emot att testa något nytt och jag hittade även ett favoritfik i stadsdelen Ginza. Mister Donut! Här fanns det massor med härliga och fina Donuts i olika färger, former, smaker och fråga inte äns om det var svårt att välja! haha. 
 
Här kommer lite fika bilder 
 
 
Frappe caramel<3!
 
 
Brorsan och jag fikar!
 
 
Mister Donut! Det är inte Cola i glasen som det kan ser ut att vara utan Iskaffe.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0