New haircut!

Hej!
 
Igår tog jag äntligen modet till mig och gjorde det jag länge har funderat på.... att klippa håret kort!
Bokade en tid på en salong som bara var 1 ½ timme efter jag hade ringt och bokat. Jag sa till dem att ge mig den tidigaste tiden som det inte skulle finnas tid till att fundera på om detta verkligen var en bra ide! Med bara 1 ½ timme kvar fanns det inte så mycket tid kvar att tänka så det var bara gilla läget.
Nu hade jag bokat och 25 cm av håret skulle av!!
 
 
 
Är så glad att jag äntligen tog beslutet och är verkligen super nöjd!!!!!!!!!!!!!!!
Nu kommer nästa fråga: Varför man inte har vågat detta tidigare? haha
Man känner sig otroligt lätt och jag känner redan nu att det är mycket lättare att "hålla reda på"!
 
Massor av tummar upp för kort hår! 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0