Hotel Grand Fresa i Akasaka

Under våra 2 veckor i Japan bodde vi på hotelet Grand Fresa i Akasaka. Läget för hotelet är verkligen guld värt! Då man har tunnelbanan precis utanför dörren, internationell bankomat över gatan, nära till: 7/11, Mcdonalds, Burger King, affärer, Starbucks, poplär Sushiresturang, ja det mesta finns i detta område och det går snabbt att ta sig med tunnelbana var du en ska.
 
Hotelet är bemannat 24/7 och har personal som är duktig på engelska och de hjälper dig när du till exempel inser att du har bokat en hotelnatt för lite !!! Haha. orora er inte, allt löste sig bra. När vi bokade hotelet tänkte vi lite fel och hade då missat att den sista natten och hotel personalen fick ändra lite i deras bokningssystem så vi fick behålla våra rum en natt till.
 
Jag och Sebbe bodde i ett rum och brorsan hade ett eget. Vi hade lika stora rum och för oss 2 var det väldigt trångt! Det fungerade, men vi kunde inte ha väskorna framme eller om jag skulle på toa fick Sebbe ställa sig på sängen så kunde jag gå förbi. haha, Jag tyckte det fungerade bra iallafall, vi var mest ute och härjade på stan och var nästan aldrig på rummet. Mycket bra hotell att på bo helt enkelt!
 
 
I Servicen ingick att vi fick 2 st nya vattenflaskor varje dag ställa i våran kyl.
 
 
Kanske ingen höjdar utsikt, men det är skitsamma, vi var inte där för att se staden från vårat fönster utan att faktiskt uppleva den! Dessutom hade vi rullgardinen nerdragen hela tiden.
 
 
Första dagen på hotelet! weei!
 
 
Liten tv, tur att det är textat ...... 
 
 
Vila på sängen, Observara att jag sitter på samma plats som i bilden ovan. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0