Hej

Godmorgon! Känner mig riktigt pigg idag! Gick och la mig efter tolv igår då jag var alldeles för pigg för att lägga mig i sängen. Kändes som när man var liten och det var söndagskväll. Den sista kvällen på helgen och man ville att den dagen aldrig skulle ta slut. Man hoppades att tiden skulle gå lite långsammare bara för mig, att man skulle få vara uppe lite längre och äta lika mycket godis som på lördagen. Jag kommer även ihåg att man trotsade sin egen trötthet och skulle vara uppe hela natten för då behövde man inte gå och lägga sig och vakna på måndagsmorgonen. Slutade alltid man att jag somnade vid 22 tiden ändå. Skillnaden mellan då och nu är att är att man kan vara vaken längre och hade jag varit liten nu hade jag suttigt uppe hela natten. Haha! Ne, tur att man kan vara sin egen vuxen och säga till sig själv: Lina! Nu måste du gå och lägga dig. Vet du vart klockan är?!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0