Kiwi eyepads

Obs! Detta är ett tidsinställt inlägg
 
Det blev även en del köp i Japan där jag lockades av det annorlunda innehållet eller
då förpackningens funktion var extra speciell.
 
Denna tyckte jag var extra rolig och kunde inte låta bli att köpa med mig ett exepemel hem som insperation.
Detta är Kiwi eyepads som läggs på ögonen/benen/fötterna när du har lagt en ansiktsmask eller är på spa.
Jag köpte de som var i kiwi klyftor men det fanns även jordgubbe, apelsin, gurkor etc. 
Denna är köpt på Shibuya 109 och tror priset låg på ca 40 kr.
 
 
Dessa måste testas!
 
 


Kommentarer
Zsófia Réger

Hej Lina,
jag hittade din blogg och tyckte att det var väldigt roligt dock ingen nyare inlägg :(
Jag är en förpacknings student på nackademin och när jag läste din blogg så hittade jag många ledtrådar som visar att kanske du gick dit också. Jag tänkte fråga dig om praktiken i japan. Eller var den bara en resa?
Tack för svaret.
Mvh
Zsófia

2013-09-29 @ 23:14:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0