Landet

Även om jag fick en ordentlig sovmorgon idag har jag varit super trött hela dagen. Sådär riktigt söndagstrött som man kan bli ibland. Trotts gårdagens sena kvälls aktivitet med födelsedagsfirande och extrem trötthet så åkte jag till landet med mamma idag. Vi gjorde en snabb dagsutflykt då vi skulle bomma igen för vintern. Vi bommar alltid igen landet under hösten då vi inte är där ute under vinter halvåret. Hösten på landet är så vackert och mysigt men också väldigt kallt! Då landet ligger precis vid havet får vi en del kalla vindar till oss, men det är då man sitter framför brasan och dricker en kopp choklad! Här kommer lite höstbilder från landet.
 
 
 
De 3 buskarna till höger är mina favoriter. De är nämligen svarta och röda vinbärsbuskar!
 
 
En liten sneak peak på huset
 
 
Årest stora projekt. Bygga ny bod!
 Snickare hyrde vi in för att sätta ihop bygget och målare för att måla insidan på boden då vi inte skulle hinna innan hösten.Mamma la grunden och har målat hela utsidan själv! (förutom en vägg som jag målat :)! ) Så duktig hon har varit! Ett lager till ska målas på utsidan men det får bli till våren. Nu är den äntligen på plats!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0