Ny Vinterjacka

Obs! Detta är ett tidsinställt inlägg
 
Efter den varma resan till Japan har jag inprincip haft på mig vinterjacka sedan slutet på September! Att vara 2 veckor i ett land med grader över 30 och en luftfuktighet på 50 % så kändes allt under 20 grader som vinter. Tänke visa en ny vinterjacka som jag köpt år och äntligen vågat köpa en vit jacka. Som alla vet är vita jackor en mardröm då allt skit syns och de är svåra att få rena, men kände att denna gång
så kvittade det faktiskt och jag ska berätta varför!
 
Jackan är köpt i Länna på Intersports outlet butik och priset ligger på 199 kr.
De hade ett helt gäng med jackor i olika färger och storlekar som de sålde ut då någonting i produktionen hade blivit fel. De viste inte vilka jackor som kan ha blivit drabbare så man valde att ta bort hela den produktionen för att inte riskera att några jackor skulle komma ut till kund.
Det "felet" med denna jacka var att luddet i jackan inte går att tvätta då luddet kommer att lägga sig i botten på jackan. Som sagt så visste man inte vilka jackor som var defekta och för 200 kr kändes det helt rätt att chansa!
 
Har använt jackan ett tag nu och den är verkligen super varm och gosig. Rekomenderas stark!
 
På bilderna har jag långt hår då dessa bilder togs i September och det var innan jag klippte kort.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0