Förpackningsmässa i Göteborg

I tisdags flög jag ner till Göteborg för att gå på förpackningsmässan Scanpack. Resan dit gick inte som planerat då min mobil hade dött under natten och mitt alarm inte gick av fick det bli en taxi som jag fick stressa hela vägen till Arlanda. Var otroligt glad att jag hann med planet som jag steg på ca 10 minuter innan start. Pust !
 
För mig blev det 2 heldagar på Scanpack och det behövdes för att hinna med allt då det är Norra Europas största förpackningsmässa. På kvällen då mässan var stäng så blev det rundvandring i Göteborg. Då min släkt kommer från Göteborg har jag varit på besök i staden några gånger tidigare känner man sig hemma på något sätt. Min mormor som nu bor i Stockholm är uppväxt i Göteborg och pratar alltid så gott om staden och berättar historier hur det var förr. Tycker staden är väldigt charmig och jag skulle kunna se mig bo där längre fram i livet. 
 
 
 
Nästa Scanpack 2015
 
 
En av hallarna på mässan
 
 
Precis utanför mässan: Liseberg!
 
 
Härlig skylt till en blomsteraffär!
 
 
En liten parfym och smink butik, vilken nostalgi!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0