Söndagsbio James Bond

 
 
Igår var jag, Sebbe och Brorsan på mysig söndagsbio i Heron City ! Mysig och mysig, vi såg James Bond, inte den mest gosigaste filmen man kan välja men jäklar vad bra den var! Och jag gillar inte ens James Bond! Hade fått tipset innan att koppla av att det var just en James Bond film och försöka se den som en "vanlig" action film, vilket fungerade bra, men jag hade gillat den varesig det var en James Bond film eller inte. Den är rätt lång, men 2,5 timme försvinner snabbt när det är en bra film. Till min förtjusning fick jag även se att Ola Rapace (eller Rapapace som jag brukar utala) var med i början på filmen och hade en roll som den onde.
Hade ingenaning om att han skulle vara med. Kul! Gooo Ola!
 
När först insåg att " Gud vad lik han är Rapapace!" så viskade jag till Sebbe - Är det inte Ola?
tittade Sebbe på mig och sa: Men du känner ingen Ola. 
Jag svade: Jo, men Ola Rapapace!
Sebbe: hum ... ne honom har ju aldrig träffat.
Jag: men .... RAPAPACE!! Skådisen.
Sebbe: Ne, jag känner ingen Ola.
Fick inse att han inte hört så mycket av vad jag sagt...
I eftertexterna fick jag iallafall veta att jag hade rätt! 
 
 
 
 
Brorsan!
 
 
Sebbe and moi!
Ser ni vad creepy hen ser ut bakom oss!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0