29/12

Har varit en sväng till systembolaget för att inhandla nyårsdrickat. Det blev några öl till killen, rose till mig och en skumpa till båda oss! Woho! Sitter just nu och pluggar men jag kände att jag behövde en liten pause ....efter att ha skrivit i 30 min. haha!
Ne nu får jag ta mig i volangkragen och fortsätta att skriva klart om färger och symbolers betydelser i olika länder. Det kommer bara bli en kort förklaring och några exemplen, mer behövs intem eftersom det är en del till ett större arbete som ser i grupp.
Ny tröja från HM, vet inte om volangerna syns ? Ser dem inte på min skärm men på mobilen syns dom bra!
Var och klippte mig i tisdags, skönt att bli av med lite kaluffs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0