Annandags gympa....

Vilken blåsig natt! Trodde på fullaste allvar att fönstrerna skulle gå sönder. Jag och killen vaknade till vid fyra tiden och började planera lite smått vad vi skulle göra om dom faktsiskt skulle gå sönder. Vart vi skulle ta skydd och vilka värdesaker vi skulle ta med oss. Vi kom fram till. 1. Badrummet. 2.... Sen kom vi inte längre för sebbe somna. Haha. Sitter nu helt ihjäl stressad på tvärbanan. Är på väg till jobbet, börjar kl 9 så igår kväll tyckte jag att 8 var en bra tid att gå upp. Det tar ca 1 timme att åka till jobbet. Jag tänkte att jag hade gått om tid tills jag såg mitt misstag när kl ringde. Var påklädd på 7 min sen spang jag till tunnelbanan. När jag kommer dit är rulltrappan av så jag springer upp för den med och hinner precis med tåget. Räknar jag rätt så kommer jag komma prick nio till jobbet. Ha en bra dag! Vi hörs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0