Handla på rea

Dessa är några utav plaggen jag fick hem idag från min beställning på mellandagsrean.
Passar alltid på att köpa hem en massa kläder denna tid på året eftersom det är så jäkla billigt.
Men det hindrar inte mig från att fortsätta att fylla på garderoben under resten av året.
Kan ju försöka intala mig själv att handla så mycket på mellandagsrean som möjligt så har
jag massa nya plagg inför året, det kommer ändå in massa nya saker haha.
Förstår inte vart de kommer ifrån ... men poof så hänger det nya klänningar där!



Jag försöker iallafall!!!! hahaha

Gina reapris 99 kr. Ord pris 199 kr
Paljetter <3! Den fungerar även som klänning.


Gina reapris 150 kr. Ordpris 299 kr

Äntligen får killen ha sin morgonrock ifred. haha Super mysig och snygg!

Gina reapris: 50 kr Ordpris 99 kr.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0