Mellandagsrea

Det bästa med mellandagarna är så klart mellandagsrean! Smygstartade redan för några dagar genom att beställa hem lite kläder som jag varit sugen på ett tag. Men jag vill inte missa något så jag åkte in till stan idag för att ta del av rean tillsammans med 75 miljoner andra.
Det blev några fynd!
Det bästa med mellandagarna är så klart mellandagsrean! Smygstartade redan för några dagar genom att beställa hem lite kläder som jag har varit sugen på ett tag. Men jag vill inte missa något så jag åkte in till stan idag för att ta del av rean tillsammans med 75 miljoner andra.
Jag sprang runt i 4 timmar mellan olika butiker och blev några fynd!
Är nöjd med alla köp och en del saker orkade jag faktiskt inte testa pga alla köer
och allt satt jättebra. Nöjd!
Pälsväst från SheStore 699 kr.
Ordpris 999 kr


Linne från Gina 65 kr
Ordpris: 129 kr


Kunde inte låta bli att bli lite kär i Paris när jag var där.
Linnet talar för sig själv.


Guldglittrig tröja från Gina 125 kr.
Ordpris 249 kr .
Något att ha på nyår?


Och lite annat smått och gott!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0