Min jul 2011

Så tänkte jag lägga upp lite bilder från igår Somsagt så firade jag och sambon i Haninge där hans mamma och bror bor. Det blev en massa god julmat, glögg, godis, tv-tittande och fina julklappar såklart. Nu har jag verkligen firat av mig för detta år eftersom jag har firat julafton 2 gånger. En gång med mamma och en med sambons familj. Här bjuder jag bilder från igår samt några julklappar från julafton nr1.
julklapp från Morbror som vet att jag tycker om att laga mat och att baka. Förra året fick jag Leilas bok Piece of cake som har kommit väl till användning


Skit snygg oljelampa från mamma

Kalle Ankas jul ... ett måste!


Julmys!


Julpuss innan julbord!


Jag är ganska ofta kall så då fick jag en flit med armar som man kan krypa in i.


Badtoffor och fotkräm ... någon tycker mina fötter luktar illa :D


Ett helt kitt med kamera grejer utav Sambon. Nu jäklar ska jag fotta!
Det är allt ifrån en fjärrkontroll med självutlösare till starfiler. Jag får ta och visa er närmre en annangång.
Men en liten sneak peak!

Tar man på ett starfilter kan man få ljuset i bilderna att se ut så här:




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0