NyårsCupcakes 2012!


Här kommer bilder från min Nyårsbakning
Nyårscupcakes

Igår kvar jag var lite extra sugen på choklad så jag gjorde en cupcakessats
med 3 olika sorters mörkchoklad (Lindt, Michel Cluizel och Valrhona choklad).
Vanligt vis har man bara 1 sort. Men jag kunde inte låta bli!
Kanske låter lite konsitgt men den blev extra saftig och krämig!
När killen kom hem försvann 2 st cupcakes direkt! haha!
Han tog även en till Frukost idag!
Såhär såg gick baket till!
(Strössel med vintertema. I denna burk fanns 4 st olika strösselvarianter. Här ser ni två st och på baksidan fanns även strössel med små silverkulor och snöflingor.)



Jag dekorerade med vanlig frosting för att hålla den vit.
Vinterfrosting med guld/silver strössel, festligt!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0