Pontus matsal

Hej hopp!
Nu har jag och killen precis kommit hem från Pontus som är en resturang nära Stureplan. En mycket tjusig resturang må jag säga och jag har hört mycket gott om den. Jag var inte så förtjust i resturangen, av många små olika anledningar. Men Maten var supergod men vi fick vänta lite mer än 1 timme på den. Jag tog en Biff Rydberg och killen tog en Osso bucco. Mitt kött var mört och fint och var ännu godare tillsammans med senapssåsen man fick till. Killen var nästan mer nöjd än jag, han verkligen älskade sin maträtt och det hände lite mer på hans tallrik än min. Öl älskare som vi är tog vi varsin London pide. Mätta och belåtna så orkade vi faktiskt inte ta någon efterätt trotts att man var bra sugen.
(Biff Rydberg! lägg på minnet minna vänner)
(sötis mumsar)









Osso bucc


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0