Renee Voltaire´s förpackningar

Jag som många andra ÄLSKAR designen på Renee Voltaire´s förpackningar. Designen bakom detta konstvärk är Designbyrån Silver. De är stilrena men ändå lekfulla, färgglada och man blir glad när man ser dem. De sticker ut i hyllan och ögonen dras direkt till dem och iallafall jag går alltid fram och pillar på förpackningen även om det är samma förpackning som sist jag var och handlade.
Förra året var jag på studiebesök i hennes lokaler vid Årsta och fick se hur allting går till. Man fick en guidad tur av en kock och han gick igenom processen hur blåbärsremmar blev till.
Tyvärr fick vi inte träffa Renee eftersom hon var på affärsresa.
Vi fick även chansen att smaka på alger ....
Inte lika gott som blåbärsremmarna kan ja säga :) !
Man hittar hennes produkter i vanliga mataffärer men de finns även att beställa på hennes hemsida
http://www.reneevoltaire.se/ och klicka sedan vidare till webbshop.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0