The Palais de Tokyo Museum

Ett av studiebesöken besökte vi The Palais de Tokyo Museum som ligger på kartan lite snett ovanför Eiffeltornet. Man kan tro att det har någonting med Tokyo eller kanske Japan att göra men icke. Nu var vi inte runt på hela museet utan vi var på ett litet studiebesök där vi såg några olika utsällningar och en liten dålig och tråkig film om en ubåt. Jag tyckte inte att just de utställnigarna vi var på var något jättekul eller inspererande. 

När sambon kom ner så besökte vi en del ställen som jag hade varit på med klassen och detta var inte ett av dem. Jag tyckte mest att det var kallt där inne. haha ... grinig jag låter .....

....

De hade en bra bokhandel!...  



(Det var en stor vacker och pampig byggnad och detta är ingången)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0