HA!

Japp nu fungerar det att blogga från mobilen!. Jag som tog bort Appen eftersom den aldrig fungerade för mig. Men nu så! Super! Jullovet är här, julkorten är skickade, klapparna köpta, julskinkan är klar och lussebullarna smakar skit. Ne det är faktiskt ganska goda .... men de ser ut som skit. Mamma jobbar hela julhelgen så vi har redan haft julafton hos mig vilket vi firade förra helgen. Julafton som kommer nu ska jag fira hemma hos sambons mamma. Känns redan jättelustigt när alla tjatar om julklappar och allt som ska fixas .... och här sitter jag redan klar med allt, haha. Ne men det känns som att man har firat jul men som att det var någonting som saknades, och jag måste vara så löjlig och säga att jag tror det är Kalles jul jag saknar! Mamma hade gjort en massa god mat och bakar massa goda kakor som alla smaskade i sig så for hon ställde fram dem. Det var jättemysigt att fira jul med familjen och tiden gick så fort, jag tror vi var hemma vid 22,30. Men det var en jätte mysig dag och kväll! Nu jobbar jag de 2 små dagarna som är kvar innan julafton. Bra att man kan jobba lite extra då och då. Men nästa vecka tänkte jag inte jobba så mycket utan koncentrera mig på skolarbeten och små fixa lite med olika arbeten som är igång just nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0