Idag Sverige, Imorgon Paris!

Håller på för fulla muggar att packa min stora rosa resväska för
 om 24 h är jag i modestaden Paris! WiWi!
Det är ett litet problem bara .... jag är dunder förkyld!!! Feber, snorar, 
frossa och allt som hör till. Jippie!!
Jag kommer att åka iallafall men jag känner ju att jag inte kommer ha engerin  på full makkareta utan kommer att knapra en massa alvedon göra det jag
ska sen gå och lägga mig. Haha. Det kommer nog bli kul ändå!
Man får stå ut så för stunden så får jag vila när jag kommer tillbaka. Samma sak hände när jag var i London förra året. Då hade jag bronkit och stutsade runt på Oxfordstreet och hostade ner en massa förbi passagerande. Men jag var glad ändå. Jag var ju faktiskt i London!

Jag ska till Paris på en klassresa och de flesta kommer att åka ons-lör, men inte jag. Jag stannar till Tordag nästa vecka. På fredagen kommer sebbe (sambon) ner och då kommer jag lämna klassen och checka in på en mysigt litet hotel i centrala Paris som heter Monte Carlo.När vi är där kommer vi att besöka musseum, designbyråer och träffa kontakter som min lärare har plus göra allt annat ska i Paris! Äta massa mat!!

Kamera och dator följer med... självklart! Sen får vi se om internet kommer att fungera. Vet att jag har haft problem med det tidigare när jag varit utomlands.

Förutom att jag är jätte förkyld och knappt sovigt en blund inatt håller jag på att sista minuten tvättar allt som måste med i resväskan. Eftersom Sebbe kommer ner på fredagen kommer jag även att be honom ta mer lite saker till mig så blir min väska lite lättare. Vi åker med olika bolag och viktgränsen på bagaget skiljer några kg.

Åhhh Paris Paris!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0