Mammor och pressenter



När jag i lördags firade Sebbes födelsedag fick både jag och han pressenter. Han fick av min mamma och jag fick av hans mamma. Han fick även en fin dator väska från Björn Borg av mig och mamma, 2 triss lotter av mig som jag tänkte att vi kunde ha till vår resa till Japan.
 Vinsten var på 25 kr så vi strök den tanken ganska snabbt.
Han fick även en bukett tulpaner och en bukett rosor, en trimmer och på fredagen bjöd jag ut honom på en ganska vanlig resturang med ganska annorlunda rätter!

Vi gick till ett ställe som heter Mississippi In och ligger på Söder som jag vet ska ha en spec rätt som passar just för Sebbe. Det Sebbe fick veta var att vi skulle ut och äta någonstans på söder och att han skulle beställa öl till maten. Jag beställde våran mat utan att han fick veta någonting. Gissa om han var nervös och nyfiken!!

Det jag beställde till honom var en Hamburgare på 560 gr,
 3 våningar med mangosalsa sås, bea och klyftpotatis.
Jag fick superbra service och personalen tyckte det var roligt att allt var en överaskning och spelade med mig genom att säga: Ska du ha den till den och sen den passar bra till den som sen ska vara med den. Haha. Medans Sebbe såg frågande ut :). En sådan hamburgare gick på 300 kr och om man ser till min hamburgare som var en våning och kostade 150 kr så var den inte så dyr! Kan vara något att dela på om inte annat :)

Den var inte bara stor och fin att se på utan den var mycket god!

Resturangen i sig var en americans resturang med många engelsktalande gäster. Känndes mer som en kvarterskorg en än resturang eftersom ljudvolymen var
lika hög som på en bar och det var rätt så litet.




 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0