Stresspacka till Paris!

Springer runt i lägenheten med feber och kallsvettning och försöker packa så gott det går. (Tror jag är klar nu)Man kommer på saker hela tiden medans man springer runt.
Aja..... glömmer man något får man väl köpa det där helt enkelt!
Har varit en massa andra problem idag med både min flygbussbiljett och bordinpasset som jag trodde att allt var fixat. Men i sista sekunden fick jag veta att jag inte fått mailet där min biljett var bifogad men allt är löst nu tack vare att jag har en snäll pojkvän som skrev ut alla biljetter till mig. Nu är det väl bara att packa handbagaet och tänka några
extra gånger om man fått med sig allt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0