Tavla Lady black and gold

Låt mig pressentera Lady black and gold!

Från en tråkig skiss till en tavla. Det är oftas så som tavlor blir till för min del. Jag älskar att skissa och se om något sticker ut lite extra som jag vill göra till en tavla. Jag gillar att teckna och måla vilket också fungerar som en terapi för mig. Jag har helt focuserad på att teckna och i just det studen släpper jag allt annat och bara focuserar på vad jag gör just nu.

Denna tavla blev en födelsedagaspressent till en vän som har samma tycke och smak när det gäller konst och teckna. Hon fick även en tavla året innan och den kan jag lägga upp en bild på senare. Nu vill jag visa er vad jag har knåpat på här hemma den senaste veckan.





Här ligger den bredvid en annan tavla som inte är klar ännu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0