Hemma o Le le le le rouge!

Hej hopp!

Idag sitter jag hemifrån och arbetar. Har fått ett designuppdrag som jag behöver vissa program för att kunna arbeta så därför är jag här! Har nu jobbat 5 dagar så nu känner min kropp att det är dags med lite helg.
Igår träffade jag tjejgänget och vi tog oss till ett mysigt ställe i gamla stan som heter Le Rouge!
Vi tog en drink och satt och snackade massa och bara tog det lugnt och njöt av att så sitta ner en stund och bara få va!

Le Rouge är ett super mysigt ställe och som man hör på namnet är det franskinspererat. Vi satt i bar delen längst ner och för att komma dit fick vi fråga 3 personer ur personalen för att hitta till nedervåningen. Stället är super stort!! Röda siden gardiner hängde över allt i hela resturangen och gula fransar prydde de fina stolarna och borden. Så det kändes väldigt romantiskt! Jag har nog hittat ett favoritställe!







(bilder från deras hemsida)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0