Höns eller Ko Ica! ...




Fort ska det gå! Det verkar i alla fall Ica tycka, deras förpackning med färdigkokta och skalade ägg måste jag då säga väcker ett par 1000 stresshormon inom mig. Nu kan man inte ens vänta på att ett ägg ska koka klart utan de ska man köpa färdigt. Vad är nästa grej? Köpa en hel Ko så slipper man vänta på att mjölken ska behandlas och i en tetrakartong?

 Eller så kan man vänta 8 min och ta en kopp kaffe mellan att man lägger i äggen i vatten till de är klara…. Eller trycka i sig ett ägg på tunnelbanan samtidigt som man ska försöker att inte sätta hela äggen i halsen när chauffören tvärnitar för rödsignal.  Måste säga att jag bojkottar detta förpackning stenhårt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0