Verktyg och mjölk!







Ojdå! Här har vi någon som har problem med att öppna de nya takåsförpackning från Arla. Hittade denna bild som tillhörde en artikel som förklarar att många har svårt med den nya lösningen. Tydligen är det faktiskt så att det finns personer som måste ta till verktyg för att få ut en klick mjölk och så ska det ju inte vara! Jag kan själv ha lite svårt att öppna denna förpackning men jag kan ju också passa på att tillägga att jag knappt kan öppna Arlas standard förpackning heller! Vet inte om de kanske har ändrat till en grövre perforering i flärpen som ska rivas bort? När man var barn hade jag inga som helst problem med flärpborttagandet. Men nu får jag klippa bort den med sax! Måste vara super jobbit för äldre människor eller de som har svaga leder.

Källa Plus bild från Arla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0