Bubbelgum!

Jag som älskar tuggumi och har ALLTID med mig det i väskan när jag är ute. Min tuggummimani började när jag var ca 15 år och då fick jag en grej att alltid ha med mig tuggummi. Jag får lite lätt panik om jag vet att mina tuggummin snart är slut och jag inte har några hemma. Därför har jag börjat att bunkra upp i skafferiet. Jag passar gärna på att köpa på mig en ca 15 förpackningar när jag är i en taxfree så slipper jag oroa mig på ett tag :)

Dessa söta förpackningar är designad av ett företag (som jag fårstår det) som håller till i det stora USA. När man tar bort höljet visar sig ett sött litet skelett! Inte alls så skrämmande som det kanske låter, utan riktigt gulligt!



Källa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0