Cool mormor!

Min mormor är en riktigt cool tant! Hon har alltid älskat kläder och när hon var ung var hon känd för att ha fina skräddarsydda kläder vilket då var väldigt fint att ha. Det roliga med detta är att hon har sparat en massa kläder allt från 30 till 80 talet. Efter sommaren gick vi igenom mormors garderob och jag fick med mig 2 kassar med "gamla" kläder som hon inte längre kunde ha! Helt otroligt att så mycket fina kläder klarat sig så bra!

Blusen jag har på bilden är en av plaggen från mormors garderob. Det är igentingen en body och den kommer från 70 talet och är inköpt i USA.

Ps. Min mormor beställer kläder från Nelly! .... hon har 92 år!
Därför är min mormor cool!










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0