Då kör vi!

Då kör vi igång med bloggen! Efter en hel del utbrott och några karateslag mot mitt ömma tangentbord är bloggens grund klar....!

Känns bra att få börja skriva igen och ni får stå ut med div. felstav! Inte lätt att ha dyssli... dyxe.. dyxisi ... ah .. Ni fattar :)

Jag startade denna redhead blogg eftersom jag själv är en äkta redhead och vill förmedla lite små tips till sånna som mig!

I denna blogg kommer det att skrivas om:  skönhet och hårvård, kanske främt för oss rödhåriga eller vi med extra känslig hy och torrt hår. Kommer också att lägga in ett och annat ljuvligt klädesplagg som får mig att rysa.
Eftersom jag är student och läser förpackningsdesign kommer det även att dyka upp en och annan knasig låda här i bloggen tillsammans med andra knasiga saker som får mig att le.


Ni som gillar tavlor, teckningar och grafisk illustation här även hittat rätt! 
Jag som gillar att måla och teckna mycket kommer att lite då och då lägga in en och annan bild på någor nytt och fräsh för era ögon!








/ Lina




 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0