Lanza Moisture




(Volym och form utan att använda lock eller plattång)

Jag gillar att testa mig fram när det gäller hårprodukter och jag tycker det är viktigt att ta hand om sitt hår på ett bra och vårdande sätt. Ett av mina favorit märken inom hårvård är Lanza!

Jag har nu testat Lanza Moisture shampoo och detangler a 300 ml i ca en månad och jag måste säga att det är verkligen ett bra shampoo. Lanza är bra för de med torrt, tjockt och lite "tyngre" hår som behöver få naturlig volym och bli mer formbart. Det jag kan se med andra produkter är att håret kan lätt bli "tyngre" än vad det redan är och då är det inte alls lätt att forma eller få volym på kaluffsen.


Jag beställde detta Lanza från: baressoshop.se



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0