Parisresa bokad!

Nu har jag bokat Parisresan hem. Ja, hem. Jag ska åka till Paris med skolan men jag kommer att stanna längre eftersom jag ska göra ett fotoprojekt. När klassen ska åka hem så kommer Sebbe (sambon) ner till mig och håller mig sällskap.

Vi har bokat ett jätte mysigt hotel mitt i centrala Paris. Perfekt! När jag åker utomlands vill jag gärna bo nära allt då jag inte vill spendera halva min resa med att åka och vänta på olika transportmedel.
Nu är det bara att leta upp alla olika konstgallerier, sevärdigheter och kondis man vill gå på!








Jag kommer att spendra många timmar på Laduree som är ett välkänt konditor som ligger i Frakrike. De ska göra underbara och fantastiska bakverk 




Bilder från Laduree!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0