Beställning av Matkasse.

Imorgon kommer den första leveransen av Linas Matkasse. Min beställning gjordes för ca 1 ½ vecka sedan och eftersom det har varit helgdagar och klämdagar kommer den första leveransen imorgon. Har länge velat testa en matkasse man känt att jag har varit för feg och har velat bestämma själv vad som ska mätta min tomma mage.

Men nu är beställningen gjord! Det kommer vara mycket i skolan dessa veckor och därav vill jag spara tid och lägga det på skolarbete istället. Jag beställde en kasse med mat för 5 dagar för 499 kr, vilket jag tycker är rätt billigt! En måltid räcker för 4 st personer och vi är 2 i vårt hushåll så räcker det till matlåda också.

Jag har fått mail av Lina vilka rätter som man kommer att kunna laga med de ingredienser som finns i kassen. Man får även info om saker som kan vara bra att ha hemma, ex mjölk och mjöl. Ska bli jättespännande att se imorgon vad som kommer i den första påsen!


Jag beställde härifrån: Matkasse


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0