Eat-Sweden Stockholm

Tänkte tipsa er som gillar att gå ut och äta och testa ny spännande mat på olika resturanger i Stockholm. (Finns även en bok för Skåne och Malmö).
Det är andra året i rad jag och killen har köpt denna bok och den är så värd pengarna!
Den kostar 325 kr och finns på Designtorget. Pengarna du köper boken för tjänar du oftast in redan på första besöket. I boken finns det utvalt 12 st toppresturanger alla med olika stilar men med toppkvaliter!
När du köper boken så är det bara att välja en av resturangerna du och en vän? vill äta på och bokar ett bord.
Vid besöket tar du med dig boken och säger till innan att du har boken med dig och vill nyttja erbjudandet. Erbjudandet är då att resturangen bjuder dig på en valfri varmrätt!
Om ni går 2 st bjuder de på den billigaste maträtten. Kanon!

Jag tycker att det är en suverän bok för det är alltid lika svårt att välja vart man ska gå och äta.
Dessutom är det kul att få testa på olika resturanger och får mumsa på en massa god mat!
Somsagt är det andra året jag köper boken och det kommer jag fortsätta med.

Eat Sweden 2012 erbjuder resturangerna:
Aubergine, Cloud Nine, Daphne´s, Den gyllende freden, Djurgårdsbrunn, Gamla Enskede Matbord,
Monarki?, Pontus!, Proviant, Roppongi Seikoen, Söders Hjärta och Zee- The Resturant.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0