Efter en dag i Norrköping

Är nu hemma efter att ha spenderat en heldag i Norrköping på ÅR cartong. Vi blev jättebra bemötta och de var väldigt engagerade i vårat arbete och kom med en massa bra ideer till en konstruktion vi håller på med just nu. Helt enkelt en trevlig dag på fabriken! Synd att den ska läggas ner och flyttas till Lund :(. Bilder kommer ev upp senare när vårat arbete är klart och kan visas i våran portfolio.

Ska slänga mig på soffan snart och bara glo på webbtv. jätteskönt! Killen och jag testade vår första måltid från Linas matkasse. Det blev en rotfruksgratäng med sallad. Enkel att tillaga och mycket god blev den! Det blev ca 1½ kg mat över och ändå tryckte vi i oss massa! Tror att detta är något som kan fungera för mig....haha!
Nu blir det soffa men först en tit på detta nostalgiintro!
(det bästa är att jag har försökt att hitta denna serie när jag blivit äldre
och ingen har vetat vad jag menat! Men nu hitta jag den)
Någon mer än jag som känner igen?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0