Random fotografering i Paris!

Lugn söndag för mig idag, känner mig fortfarande krasslig men jag åkte över till min vän som har varit på sjukhus under en längre tid. Hon behövde lite sällskap och jag har saknat henne så mycket när hon inte varit hemma.
Har suttit och kollat igenom bilderna från Paris resan och valt ut några bilder som jag tycker är värda att visas.
Jag har så sjukt mycket bilder som jag skulle vilja visa er men som ni vet kan man inte visa alla så jag har valt ut mina favoriter och hoppas ni gillar dem lika mycket som jag gör
<3!
Karta över Paris, som ni ser är den ganska välanvänd!

Parisehjulet i Paris. Det blev inget åk på denna, tyckte det var lite för läskigt och det blåste för mycket. hihi

Fick lära mig att ta sådan här typ att fotografering. Tyvärr hade vi inget staffi med oss så vi använda räcket på en bro. Det blev lite skakit men nu vet jag hur man gör!

La Fayetta som kan jämföras med vårat NK. Vi bodde väldigt nära så det var svårt att undvika
att gå in här minst en gång om dagen. Dessutom låg det en Sephora butik mittemot!


Jag vet faktiskt inte vad detta är för byggnad. Den finns precis vid denna bro som
ni ser på fotot nedan.


För er som har tittat på Sex and the City känner kanske igen denna bro? Det är här Carrie och Big står och pratar efter att han har hittat henne efter sin jakt på Parisgator. Detta var någonting jag upptäckte i efterhand.



2 Fina kort från den bron!













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0