Löddra mig!



Ska snart springa iväg till jobbet men först vill jag visa en jättesöt tvålförpackning jag fick syn på.

Lather Me eller på svenska Löddra mig är ett ekologisk tvålmärke för kvinnor
som vill ha en mer hälsosammare livstil. Förpackningen ser ut som ett litet
sött kuvert och tanken med det är att du ska få samma känsla som när du 
öppnar ett brev som du fått från någon du tycker om.
En överraskning finns i kuvertfliken där ett citat står skrivet. Den ska ge en
insperation och väcka en tanke för användare.
 







Dofter som finns att välja mellan är: Bloom, Lush och regn. 

Verkligen jättesöta! happy happy!
Jag tror många tjejer skulle
vilja ha en sådan här söt tvålförpackning!

Studenten Emily Soo i Ontario har gjorde designen.



Tvål hittar du här!


Kommentarer
Frida

Sv. okej, jodå allt är prima! :D okej, vad jag har förstått så är den nästan identiskt med 550d förutom vridbar skärm och så ? =) kram <3

2012-01-03 @ 12:23:43
URL: http://designbyhmr.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0