Men vänta nu .. lika som bär. JA!

 
Nu på morginan gick jag in på Msn.com och första sidan fanns ett bildspel av kända personer som är "lika som bär" och satte nästan kaffet i halsen!
        Men helt allvarigt ...... trodde verkligen att det var Kate Perry som spelade i serien                          
                      men icke, det är en väldigt känd skådespelade som heter Zooey Deschanel.
Måste säga att de är verklien " Lika som bär". Kan inte bara vara jag som har missat detta!
Jag tror att alla har en dubbelgångare någonstans i världen, undrar vart min är!
 
Se så lika! Ser ni vem som är vem? Svaret finns under bilden.
 
 
 
 
 
 
Bilderna är från IMDB.COM
 
Översta bilden: Kate Perry
Understa bilden: Zooey Deschanel


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0