Zee resturang i Sickla

Obs! Detta är ett tidsinställt inlägg
 
 
I helgen var jag och Sebbe ute och åt på en resturang som heter ZEE som ligger i Sickla.
Vi har boken Eat Sweden och i den fanns denna resturang och vi kände att kvällen var rätt för att gå till ZEE.
Resturangen ligger på nära vattnet och har en superfin utsikt då man på andra sidan vattnet ser ett färglatt Stockholm. Inredningen är något speciell, och jag gillar speciellt! De har verkligen hittat en annorlunda och spännande stil och det är kul att de har vågat!! (Gå in på hemsidan för att se mer)
  
 Vi har väldigt länge varit sugna på att testa Wahyu kött och till våran förtjusning var det något
som fanns på Menyn.
 
Maten riktigt riktigt bra och både jag och Sebbe kände oss mer än nöjda efter all den goda maten och den proffsiga servicen. Jag kommer lätt att gå dit igen och jag rekommenterar äver er att gå dit! 
 
Är inte så inbiten bloggare ännu så bilder glömdes att ta. Hoppas det går bra att låna bilder från deras hemsida!
 
 
 
Här hittar ni länk till resturangen: http://zeetherestaurant.se
 
Obs! Då det pågår väldigt mycket bygge vid Sickla var det svårt att hitta en parkeringsplats!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0