Då är den klar.

För er som har följt Punapea innan kan se att en stor designförändring har skett och att vissa Kategorier har bytt namn eller försvunnit. I första hand kommer jag nu blogga om resan till Japan där jag besökte Tokyo och Kawaguchiko, en söt liten by vid Mount Fuji. Ska försöka visa er allt smått och gott och berätta om don't and do's. Sen kommer det bli en massa annat blogg om saker som inte hör till min resa men om ni undrar varför det kan bli blandad mycket dåtid med nu tid vet ni varför. 
 
 
 
Bjuder på denna bild som är tagen i Hamarikyuteien i Tokyo. Detta mer som en teaser på vad som komma skall. Mer förklaring till bilden kommer senare!
 
Ps! Kul att vi vill läsa och följa bloggen och min resa!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0