Lidingöloppet avklarat

 
Hej Hopp!
 
Sitter nermysad i soffan med Sebbes stora mjuka munkjacka. Känner mig sjukt nöjd med dagens insatts. Jag fick en tid på 1:16 h vilket jag tycker är bra för mig som inte sprungit 1 mil innan. Jag var i sista startgruppen och vi var väldigt många vilket gjorde att det blev mycket trångt och mycket dötid gick till att vänta på att massan skulle röra på sig. Själva banan var rolig att springa så den var varierande i terrägen, även om det var mycket lerigt så skorna fick sig en rejäl tvätt när vi kom hem! Klart att loppet var jobbigt, inge snack om saken men jag trodde det skulle vara värre eller att jag skulle bli tröttare. Tror det beror mycket på att jag faktiskt jag sprungit en del innan och har varit mer tränad än innan.
Tycker att detta var skitkul och känner mig taggad att köra fler lopp!
 
 
Här kommer årets vinnare av Lidingötjejloppet Peril Nengampi in i mål. En tid på 35:11 min! Sjukt snabbt!
 
 
Startgrupp 7 är får sin uppvärmning
 
 
 Innan start, är lite lätt nervös ... och kall! Skönt att ha extra stöd med sig!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0