STCC 2012 Solvalla dagen

Hello!
 
Nu är jag hemma efter en kall och blöt dag på Solvalla. Det var mycket folk på plats alla som ville kolla på bilarna. Det var kul att se hur snabbt de igentligen kör och hur mycket det smäller och dånar när de åkerförbi folkmassorna.
Jag hade ståplatser så det tog ett tag innan man hittade en bra plats att stå på så kunde se banan och bilarna ordentligt. Det var kul att ha sett en gång men jag tycker att vanligt hederligt rally ute i skogen är mycket roligare att titta på! Där är man inte rädd för att smuttsa ner bilarna och dra lite extra i svängarna. 
Nu är jag är helt genom frusen tänkte jag ta en varm dusch och sedan lägga mig i soffan och glo på en anime film jag har införskaffat: Ghost in the shell. 
 
Här kommer några bilder på bilarna innan STCC racet startades
 
 
Bilarna rullar in på banan för uppvisning
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0